woensdag 24 juni 2015

Nina skirt / culottes pattern

Een patroon van een rok en broekrok voor meisjes, dat is wat Compagnie M vandaag uitbrengt!
En ik was 1 van de gelukkige die het patroon kon testen! JOEPIE!
Ik kreeg de optie rok met schuine zakken, en de broekrok optie ligt al klaar om te naaien.
Mijn eerste blinde rits, maar het patroon heeft zo'n duidelijke tutorial en beschrijving dat die er 'vlotjes' in ging! Dus vanaf nu mogen die patronen met blinde rits (ik denk dan in de eerste plaats aan de Louisa dress) ook bovengehaald worden.

Maar nu dus de Nina rok en broekrok of Nina skirt and culottes pattern.
Een mooie aanpassende rok, met blinde rits en veel verschillende opties.
Hier de mijne:

Compagnie M will release a new pattern today, yeah! The Nina skirt and culottes pattern, and I am one off the lucky ones who got the opportunity to test! 
I got the option of the skirt whit pockets, the culottes will be my next project! 
It was my first blind zipper, the instruction in the pattern made it go easy! From now one more patterns whit blind zipper, like the Louisa dress. 
Here is my Nina Skirt: 



Summer means BBQ! 



Love the color popping out at the pockets. 



Little girls love to help (we were cleaning the BBQ)


Look at the back mommy! 


My little 'cool' lady



Pattern: Compagnie M Nina Skirt and Culottes 
Fabric: by Rakketak 

6 opmerkingen:

  1. Mooie en geslaagde patroontest Katrien!
    Beide modellen zijn super. (zowel de rok als de dochter hihi...)
    Ik ben al benieuwd naar je volgende test ;-)
    Succes alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens een hele leuke kleur/stof combi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik ben ook fan van de oranje zakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik ben ook heel benieuwd naar de Culotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De broekrok zit klaar in mijn naaitas Petra, die gaat mee naar de kreatuurkes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig en dan dat fotomodelleke... Hoe krijg je dat klaargespeeld???

    BeantwoordenVerwijderen